Mahaka.reismee.nl

Abbotsford

Rond 8 uur opgestaan en de camper even gepoetst. Was snel klaar! Daarna naar Abootsford gereden om de camper weer in te leveren. De manager is een Nederlander, Willem Kok en die is ontzettend aardig. Alles was foed. We kregrn de borg weer terug en werden netjes met een busje afgeleverd op het vliegveld.

Op het vliegveld is zo'n goede wifi dat we meteen alles kunnen bijwerken! Geniet er nog van.

wij hebben hier een geweldige vakantie gehad. Heel veel gezien en erg genoten van het vele moois dat Canada biedt. We hebben het heel koud gehad in de Rockies maar voor de rest heerlijk weer. Het was nog een prima tijd om hier vakantie te houden. We kunnen het iedereen aanbevelen.

jullie allemaal bedankt voir het lezen van ons blog en de leuke reacties, dat was voor ons weer leuk.

Zefke er is hier veel wijn en Karin vindt hem erg lekker, dus.....wij zien jou ook nog wel eens deze kant uitgaan. Mien en Frans wij zouden ook tegen jullie willen zeggen. Boeken maar! En Marij volgende keer ga je gewoon mee! Wij gaan nu bijna het vliegtuig in.

heel veel groetjes van Mahaka

Maud

Leuk dat we met jullie mee mochten reizen, jullie zitten nu nog in het vliegtuig, geniet nog maar goed na van deze geweldige reis! Groetjes Maud

Marij

Nogmaals een goede thuiskomst!! En..... ik heb erg genoten van jullie blog! eigenlijk was ik er al een beetje bij, althans zo voelde het!! Tot vlug!

Gérard en Annemieke

Goede reis en we zien je snel.
Wat een prachtige reis hebben jullie gehad en zo te lezen heerlijk genoten.