Mahaka.reismee.nl

Victoria 2

Vandaag voor het eerst heel veel regen!! Dat hebben we gelukkig niet eerder gehad. De stad in geweest en nog het een en ander gekocht. victoria is niet zo'n levendige stad vinden wij. Vancouver was bruisender. Wel mooie gebouwen en leuke winkels en heééeeeeeeeeerlijke chocolade!! Wij hebben een appel gekocht gedoopt in de chocolade en dan nog een laagje witte chocolade met kokos, mmmmmmmmm, verschrikkelijk lekker. Vast een stukje geproefd en de rest gaan we als toetje eten zo meteen.

foto's houden jullie tegoed. Wifi is hiervoor weer te traag.

groetjes

mahaka

Dees

Prachtige reis hebben jullie gemaakt. Mooie impressie door jullie updates. Geniet nog van de laatse dagen en kom goed thuis!!!

Annelies

Hoi, wat was het leuk om jullie te volgen en de prachtige foto's te bewonderen. Blij om jullie weer te zien in Eersel.
Geniet ze nog en een goeie terugreis. Houdoe!!

Mien

Een laatste dag Canada ! Wat is het snel voorbij en wat hebben we genoten van de verhalen en mooie foto,s .
Een goede reis terug en tot ziens .