Mahaka.reismee.nl

Victoria

Vanmorgen Duncan ingegaan. duncan is een stadje met zo'n 90 totempalen. Die wilden wij wel graag zien. Het was zeer de moeite waard. in het stadje zagen we een Nederlands winkeltje. Marian heeft daar drop geschept en Karin en Han hebben een paar blokjes oude Goudse kaas gekocht! We hebben een hele tijd met de eigenaresse staan praten. Ze woonde al dertig jaar in Duncan. Het winkeltje staat nu te koop want ze wil wat anders, vooral meer vrije tijd! Ze werkt zes van de zeven dagen. Was even gezellig en we zijn weer heel wat wijzer over onderwijs, gezondheidszorg e.d. In Canada.

na het bezoek aan Duncan naar een camping in Victoria gereden. Vanuit deze camping rijdt om de twintig minuten een bus naar het centrum van de stad. Dus geen gedoe met parkeren met onze camper. Lekker makkelijk. We wilden vanmiddag gelijk naar de stad maar de vermoeidheid sloeg toe. Dus nu blijven we heerlijk niets doen en gaan morgen de stad verkennen. We hebben meteen voor twee nachten geboekt. Dit is ook onze laatste camping op Vancouver Island.

groetjes

mahaka

Annelies

Och...kan ik gaan emigreren en een snoepwinkel beginnen ???? ....maar niet heus.

Maud

Hahaha Annelies, wat een geweldig idee :)
Geniet nog van jullie laatste dagen Canada, wat een geweldige reis maken jullie ervan.

Zefke

De snoeptrommel met twee vestigingen. Een in Eersel en "Candy Drum" in Duncan. En iedereen maar zoeken in de buurt van Eersel. Maar Annelies verkoopt intussen dropbeertjes in Canada.
Haha jullie maken toch wel alles mee daar zeg. Het wordt steeds spannender Zo tegen het einde van jullie verblijf. Maar ho wacht even. Het is pas woensdag!
Veel plezier nog droom en geniet van die heerlijke vrijheid.

ieniemienie

Hoi meiden, wat een genot om jullie verhalen te lezen. Het is geen wonder dat de vermoeidheid toe slaat want wat een gevuld programma werken jullie af. Stoer hoor! Bij thuiskomst waarschijnlijk aan vakantie toe!!! Geniet er nog van deze laatste dagen. X

Mahaka

Zou leuk zijn Annelies dat winkeltje! Hebben wij meteen een geweldig vakantieadres!

Maarten

Geniet morgen maar weer van de stadse geneugten. Maar ook wat relaxen om uitgerust aan de terugreis naar het nu druilerige Nederland te beginnen. Wat zullen jullie een hoop te vertellen hebben.

om

petra Bax

hallo damens wat een verhalen ik heb ze met plezier gelezen,
Julie zullen veel te vertellen hebben en moe terug komen maar dit nemen ze julie niet meer af,
Geniet nog een paar dagen en weer een goede reis terug,