Mahaka.reismee.nl

Sproat Lake

Na walvis spotten zijn we terugereden richting Victoria en onderweg bij een prachtig meer gestopt om te picknicken. Bij het Sproat Lake gestopt en onze camper op de camping neergezet. het wordt een beetje saai maar weer een prachtige plek om te staan. Wat rond het meer gewandeld waar petroglyphs te zien waren. Zie de foto's voor meer uitleg!

Ook hier werden we weer gewaarschuwd voor de beer! Op 25 september was hij voor de laatste keer gespot. We hebben hem niet gehoord of gezien.

groetjes,

Mahaka

yvonne

Hoi meiden, nou het reizen met wat schrikeffecten, hoog laag bocht en hellingen jullie draaien je hand er niet voor om. Tof hoor. Het blijft heerlijk jullie verhalen te lezen en het is zo mooi om al die plaatsen van jullie te zien waar je lekker van de natuur, rust en omgeving mag genieten. Wat is de natuur oudheden interessant. Hebben jullie ook wat in de rotsen gekerfd met een steen. Maar ja daar zullen jullie wel geen tijd voor hebben zij deden er vroeger wie weet hoelang over. Marian heeft de snelheidssensatie niet op de scooter maar op de boot ondervonden en jullie hebben de petten nog hahaha. Han was lekker warm zeker in die pakken. Lachen Karin op die foto, inderdaad je leek echt een maanmannetje. Hier hebben we weer herfst de kou valt mee, de regen van vandaag niet. groetjes en reis lekker verder