Mahaka.reismee.nl

Whistler

Vandaag op ons gemak naar Whistler gereden. Via een hele mooie route met een slingerweg omhoogu en omlaag tot wel 15% !! Maar het gaat allemaal prima en zonder problemen in Whistler aangekomen. Onderweg nog gestopt bij het Duffy Lake. Dat is van een ongekende schoonheid, waar je helemaal stil van wordt! In Whistler geluncht en geshopt, het is een echt wintersportgebied hier en aan de winkels kun je dat ook wel zien. Wel een erg gezellig stadje. Toen naar de camping gereden. Ook daar moesten we via een slingerweg omhoog naartoe. Wat ligt de camping weer prachtig. Mooi uitzicht.

Marian heeft iedere avond geprobeerd om een vuurtje te maken. Maar het Canadese hout is niks zei ze steeds. Nu vond ze een halve boomstam en een wonder is geschied, we hebben een geweldig vuur vandaag!

Verder hebben we bezoek van knabbel en babbel en als we niet uitkijken gaan ze er met de autosleutels vandoor! Wel gezellig hoor die beestjes.

Ons rondje Canada zit er bijna op, morgen gaan we met de ferry naar Vancouver Island.

Tot dan groetjes Mahaka.

Zefke

Wat kunnen jullie geweldig verhalen. Op afstand hebben we zeker ook mee genoten. Wat gaat de tijd snel. Dat nu de rondreis al besloten gaat worden. Ik neem aan dat je op Vancouver Island ook nog heel veel gaat zien. Geniet ervan en drink zeker een goed glas wijn daar. Want op Vancouver Island is hele mooie wijn te koop. Gezondheid dames.
Tot ziens

Marij

Hoi, Jeetje wat een leuke ervaringen, én verhalen allemaal, echt super goed. Ben ook zeer benieuwd naar de fotoalbum die jullie vast en zeker gaan maken!! Geniet maar lekker verder op V.-Island, dat zal vast ook heel leuk zijn!!!
Han, heb gisteravond(hier) nog geprobeerd je te face-timen, ná de mislukte poging van jou, maar helaas ook mijn poging mislukte..... houden we tegoed hé!!!
Groetjes uit heel zonnig Druten!!! bye bye!!

yvonne

De ferry voor de oversteek ligt klaar. Op naar Vancouver island met een borrel en een die nuchter blijft tijdens het rijden toch. Alhoewel volgens mij drinken jullie geen wijn.
veel plezier

stella

mooie foto's! Annelies had ook prachtige foto's!

Mien

Prachtige foto,s .
Wij krijgen steeds meer zin om ook West Canada te bezoeken .
Gr. En tot het volgende verhaal
Frans en Mien