Mahaka.reismee.nl

Lillooet

vandaag is het gelukt om ook de foto's erop te krijgen.

we zijn vanmorgen weer op tijd vertrokken. Op weg naar 100 miles House. Wij dachten dat het er heel bijzonder was maar dat viel wat tegen. Maar wel een prachtige route. We zijn doorgereden naar Lillooet. Een heel ander landschap vandaag. droog en prairies. Veel ranches, koeien en paarden. We wanen ons soms in een cowboy/Indianenfilm! Aan het Green Lake hebben we gepicknickt. Wat een supermooie plek weer, zoals vaak hier. Daarna doorgereden tot Lillooet waar we weer aan een rivier op de camping staan. Verder een rustig dagje vandaag.

groetjes van Mahaka

Annelies

De foto's zijn gelukt ja.....praaaaacccchhhttig zeg!
Dat moet je toch met eigen zien zoiets om te geloven hoe mooi het daar is.
Nou Chris, in dat bootje zou ook niks voor mij geweest zijn hoor, maar wel meer niet daar.

yvonne

Ha meiden wat een geweldige foto's en prachtige verhalen. Het is heerlijk op de bank zo mee te genieten van jullie mooie reis. Het is in Nederland mooi weer met koude nachten maar als ik jullie zo zie dan is het bij jullie veel kouder. Goede kleding doet wonderen en met het vuurtje van Marian kunnen jullie het zeker niet meer koud hebben.
Goede reis verder en op naar de oversteek.