Mahaka.reismee.nl

Valemount

na een koude nacht eerst richting Jaspers. Weer wat viewpoints bekeken waaronder de Athabaska watervallen. Heel erg prachtig en wat een kracht heeft dat water. trails en campings zijn hier bijna allemaal al gesloten. Seizoen loopt ten einde. Maarvweer een prachtige toer. Bij de campground van het nationaal park Jaspers hebben wij onze onbetaalde nacht op de Mosquito camping nog betaald, met dank voor onze eerlijkheid.

De klok onderweg weer een uir terug gezet want we reden de tijdzone weer voorbij. nu weer negen berschil met Nederland.

En weer wild gezien, nog geen beer maar een cariboos. Ook indrukwekkend als die ineens in de berm verschijnen.

Nunstaan we weer op,een prachtige camping met alles erop,en eraan was lang geleden maar we hebben het niet gemist.

hier dus wifi vandaar alle afgelopen dagen in een keer beschreven. we gaan nog proberen of er foto's op willen!

groetjes van Mahaka

Marij

Hee Mahakateam,
Wat super jullie verhalen, ik kan me goed voorstellen dat er bijna geen woorden zijn voor al dat moois!! Met de foto's wil het nog niet zo lukken, maar dat houden we nog tegoed tóch!! Bye bye ...tot het volgende verhaal. And take care!!

Moeder

Prachtige verhalen en fijn om ze te kunnen lezen.Denk veel aan jullie. Dè ge mer ut kèkt.. Geniet er nog van en groetjes uit Eersel.

Annelies

Ha mèskes....wat een verhalen weer...geweldig hoor en ik zou geen ow en aw zeggen maar iek en jakkie, naha.
Fijn dat we weer wat op de hoogte zijn en geniet weer van de volgende ritjes en mooie plekjes.
Groetjes, Ad en Annelies

Dees

Foto's niet lukken. Lol. Jullie zijn gewon vergeten een rolletje in het toestel te doen. Hihi. Nachtvorst? Daarvoor hadden jullie ook wel hier kunnen blijven. Moddege da veur so wiet weg? Lol. Nee en ik ben nog steeds NIET JALOERS!!!

Annelies

Dat is ook een lelijke ziekte Dees, JALOERS