Mahaka.reismee.nl

Revelstoke

Vanmorgen weer op tijd vertrokken op weg naar Revelstoke. Een prachtige route met een stop bij Suspection Bridge (hangbrugje) die uitkwam een mooie waterval waar het nat en koud was. Maar zeer de moeite waard. We reden vandaag door het merengebied. Prachtige uitzichten en mooi blauw water. In Revelstoke wat gegeten en op naar weer een bijzonder mooie camping waar een beer ronddwaalt! Deze camping ligt aan een meer met bos eromheen. We wilden een wandeling maken naar een waterval maar we moesten oppassen voor de beer vertelde ons een bordje. Wij dappere helden zagen na een paar minuten VERSE afdrukken van een berenklauw!!! Dat denken wij toch in ieder geval. Dus maar snel omgedraaid tot groot verdriet van Marian die toch nog wel de moed had om door te gaan. Maar Karin en Han ondanks het roepen 'yoho bear', geleerd van Tom Waes, en het ' ik zag 2 beren broodjes smeren' durfden het niet aan. Wij wilden nog meer van Canada zien.

Foto's houden jullie tegoed!

groetjes van mahaka!

Zefke

Dag MaHaKa team,
Vol bewondering lezen we telkens weer jullie avonturen die Canada teweeg brengt.Tja het is natuurlijk niet Knegsel of de Boksehaai. Maar eigenlijk komt het er dus op neer dat jullie ook zonder Eva wel verder kunnen.????????.
Met alle respect. Blijf genieten en heb ontzag voor die hele andere natuur en zijn elementen.
Bedankt voor de leuke verhaaltjes. Een goede succesvolle reis verder.

Annelies

Wat een verhaal, het is maar goed dat ik er niet bij ben, wat moet dat nog worden met jullie, zijn pas 5 dagen weg haha. Dappere stoere meiden zijn jullie ???? Jammer van de foto's maar die zien we wel een keer. Zal net ons moeder weer laten lezen. Groetjes van ons.

Rob

Super leuk om jullie verhalen te lezen.
Lopen daar ook skunks ? Dit zijn enorme stinkdieren, dus oppassen :) veel plezier !

Kim

Ha Berinnen,

Wat heerlijk om te lezen dat daar alles zo mooi en spannend is. Nu nog een zalmpje vangen uit een stroompje en alles is zoals het hoort. Leuk hoor!
Hier even een belangrijk filmpje ter instructie.

Groet Kim

Jan ( van Maarten)

Hallo! Wij zijn na een week weer terug uit het oosten van duitsland en kunnen vanaf nu jullie blog gaan volgen. Zet 'm op daar, en han: don't forget the dutch winterconcert!

Tiny

Die Eva toch. Als ze lastig is voeren jullie haar maar aan die beer! Gelukkig toch aangekomen in Vernon. Het klinkt allemaal goed en spannend. Prachtig landschap, mooie campings, dronken indianen en nu ook nog beren. Geniet er van!
Groetjes, Tiny

petra bax

hallo Damens,,Ik heb van Annelies je blog gekregen en geniet nu mee van julie reis.zo te zien is het er heeel mooi. wil wel een kaboutertje zijn bij marjan in je zak geniet er van dan hoor ik het wel nu damens geniet er van,,, Groetjes petra

Thea

Fantastisch om dit samen te beleven.
Vanmorgen gezellig. al jullie avonturen gelezen.
Nog een mooie reis samen , met veilige kilometers.
Lieve groetjes.

Chris

Nou Annelies het is ook maar goed dat ik er niet bij ben..wat zouden wij wat af gillen...maar zij zijn aan elkaar gewaagd...heerlijk toch zo samen..geniet er nog van