Mahaka.reismee.nl

Vernon

Vol goede moed om 8 uur op weg naar Vernon! Maar Eva van de Tom Tom en wij begrepen elkaar niet helemaal dus hebben wij een hele grote omweg gemaakt! Gelukkig was het een prachtige route, dus zo heel erg was het niet. Wel een groot stuk over een soort van zandweg gereden, waardoor we wat rammelend serviesgoed hadden. Het leek wel een route van het mahaka team in een bergrally!! We waren vast eerste geworden!

Het was na zo'n lange rit wel nodig om te tanken maar toen was de accu leeg. Met wat behulp van dronken Indianen met startkabels het euvel verholpen! Ondertussen reed er ook nog een auto achterop de camper, gelukkig niets aan de hand verder. Weer verder gereden en op een prachtige camping aan een schitterend meer overnacht ( Kekuli bay)

helaas weer geen foto's. Wifi veel te traag, ook geen filmpje van de berg ralky met het mahaka team. Dat houden jullie tegoed.

Marij

Er is mij gevraagd de buurt te informeren betreffende het overlijden van piet braken. Van Molly. Piet is dinsdag nacht overleden door een hersenbloeding. De crematie zal op maandag 28-9zijn. Marian ik heb ze namens mij persoonlijk voor je gecondoleerd. Geniet lekker verder hier gaat alles goed. Groetjes Marij Els janus en Zira

yvonne

Nou nou dat was me een ritje wel. En jullie botten zullen eveneens goed door elkaar geschud zijn. Houd je scherp voor de volgende keer met Eva.
Gezien bovenstaande bericht gecondoleerd.
Geniet van het heden en nu. Dat is jullie vooruitzicht.
groetjes en succes