Mahaka.reismee.nl

Hope

Allereerst sorry voor de foto's maar ze wilden er niet op. Hadden een slechte wifi in het hotel. Dus Mien...je hoeft ons niet te sponsoren. Ze staan er nu op. We zijn op de eerste camping en hier is de wifi prima.

vanmorgen de camper opgehaald en voor ons gevoel is de vakantie nu pas begonnen. Na de uitleg onze bagage in de kastjes gelegd en toen konden we vertrekken. Eerst naar de supermarkt en eens flink boodschappen gedaan. op de parkeerplaats goed kijken want je hebt verschillende parkeerplaatsen, not for small cars en voor wat grotere cars!

Toen op weg naar Hope, onderweg bij een rest area gestopt en heerlijk zitten picknicken! Het weer is vandaag erg goed zowaar! En we hadden al prachtige uitzichten op de bergen! Echt genieten. Niet al te ver gereden voor vandaag en gestopt in Hope. Camper aangesloten, meteen alweer problemen, de waterslang was dol!! Gebeld naar Willem van het camper bedrijf en na een nieuwe slang te hebben gekocht werkt alles picco bello! we zitten nu lekker buiten en zo straks gaan we koken.

groetjes van Mahaka, tot morgen weer

Annelies

Reaxtie van ons moeder: Wa ist toch iet....dè dè allemaal kan! Zo wèt weg en alles kunne zien. Veel groetjes van ons moeder en oma.

Annelies

Reactie dus

ROB

Hallo MaHaKa, leuk om jullie te volgen tijdens jullie reis door Canada, heel veel plezier. Enne.....als jullie naar het zuiden rijden kunnen jullie nog op de koffie gaan bij Brittney en Danielle :)

Mahaka

Hoi Rob,
Leuk dat je ons volgt! En naar het zuiden zal niet lukken want we hebben geen visum voor Amerika!

gérard en annemieke

Zo jonge dames dat ziet er al fantastisch uit. Das genieten.
En zo te zien komt dat helemaal goed.
Veel plezier en tot nogus.
XXX