Mahaka.reismee.nl

Vancouver

Na een zeer voorspoedige vlucht aangekomen in een regenachtig Vancouver. Bij de douane ook geen problemen en op naar het hotel. Dat verliep traag. Teveel mensen voor één busje. Maar ja we hebben vakantie dus geen probleem. Dan maar wat langer wachten. Prima hotel.

Vroeg opgestaan en Vancouver bezocht. Met de hop on hop off bus een tour doir Vancouver gemaakt. Was zeer de moeite waard. We hebben veel gezien En ook al geshopt!! Zie de foto's. Moe maar voldaan weer in het hotel. Blog bijwerken, vroeg nasr bed want morgenvroeg moeten we om half acht klaar staan. Komen ze ons ophalen van het camperverhuur bedrijf. Dan gaat het beginnen! We zijn erg benieuwd En hebben er heel veel zin in.

groetjes van mahaka

Annelies

Hoi, fijn dat jullie al veel gezien hebben in een korte tijd dat jullie daar zijn. Je schrijft zie foto's, ik zie alleen de foto van Schiphol.
Groetjes,

ieniemiemie

Denk idd dat er iets mis is gegaan met de foto's. Kan ze ook niet vinden, hoe ik ook zoek. Veel toi toi toi met de camper. Is wel een beetje groter dan de Twingo. Have fun en rij voorzichtig.

Zefke

Zo dat is alweer gelukt. De oceaan overgestoken helemaal naar Vancouver. Prima gedaan en nu erop uit hè. Genieten! Maar dat jullie al zo hoog in de sneeuw zitten. Mooi landschap is dat. Op de foto's te zien.
tot de volgende keer.

Mien

Ook ik zie alleen de foto van Schiphol .
Maar misschien moeten we al voor foto sponsor spelen ?
We horen het wel ! ????????????

Mien

Wat doen we fout om te foto,s te zien ?
Weten jullie dat ?
Groetjes

yvonne

Hoi meiden, de reis gehad en nu toeren maar op naar de mooie plekken in jullie vakantieland.

Marij

Hé MaKaHa, Ik had al gehoord van de "douanaaanhouding" op Schiphol!!!Gelukkig mochten jullie toch mee!! Ik denk dat jullie vandaag al een dagje gereden hebben...ben zeer benieuwd!! Ennuh...foto's kan ik ook niet vinden?? Kumwelgoed hé!!! Goede reis! Groetjes Marij