Mahaka.reismee.nl

Parkville

Op naar Vancouver Island! We zijn goed en wel onderweg horen we ineens een klap! Wat nu, haalt een auto ons rechts op de vluchtstrook in en raakt onze buitenspiegel daarbij!! Dat was even schrikken. Hij reed door dus zal,wel weten dat hij fout zat! Waar het kon gestopt en de spiegel weer op zijn plek gezet. Gelukkig niks aan de hand verder, alleen wat bibberig. Aangekomen in Horse Shoe Bay waar we met de ferry naar Vancouver Island gaan. Staan we in rij 5 komt in rij 6 een auto aan en drie keer raden....die rijdt aan de bestuurderskant tegen de spiegel! Weer schrikken maar ook nu niets aan de hand. Goede beschermengelen hebben wij!

Jammer genoeg was het erg bewolkt dus op de boot konden we niet zoveel zien! Maar hoe dichter we bij Vancouver Island kwamen hoe beter het weer werd. Toen we van de boot afkwamen was het heerlijk weer. In Parkville een prachtige camping aan de oceaan gevonden in een heel mooi bos. Heerlijk rustig.

In Clearwater hadden wij van Canadezen 3 forellen gekregen die ze daar in het meer gevist hadden. In de divries gelegd en vandaag eruit gehaald. Karin en Marian hoefden ze niet! Dus twee aan onze Amsterdamse buren gegeven en de andere heeft Han heerlijk op zitten smullen!

morgen maar Tofino.

groetjes mahaka

Mien

Zo, jullie maken tenminste nog iets mee !!
Maar misschien mogen ze in Canada wel rechts inhalen ?
Gelukkig in ieder geval niets ernstig , alleen de bibbers .
Geniet van de laatste week en doe voorzichtig .
Gr. Frans en Mien

Annelies

Goeie spiegel zit er op de camper gelukkig en kun je toch weer gewoon verder rijden.
Was de forel lekker Han? Had die toch zeker wel geprobeerd hoor. Geniet nog van de laatste week en we zien en horen zeker nog wat van jullie!
Groetjes uit Een zonnig Eersel.

Mahaka

Hele stevige spiegels Annelies. Mien rechts inhalen mag hier wel maar NIET over de vluchtstrook!

maarten en jan

Prachtige beschrijvingen, je krijgt gewoon zinj om naar Canada te gaan! Vanmiddag heeft CCK twee keer in Bottendaal gezongen, gelukkig was het heel mooi weer en dus aardig wat publiek.
Geniet verder!

Maarten en Jan

Nicole

Wat een leuke verhalen en mooie foto's! Het ziet er prachtig uit. Geniet er nog van!
Groetjes!

Zefke

Alweer een prachtige samenvatting. Elke keer weer word ik verrast door het avontuur van de drie campertravelers. Mooi volk die Canadezen om die vissen aan jullie te geven. Die Amsterdammers komen zeker ook uit Tuin Dorp? Toch fijn dat je dat visje met hun hebt kunnen delen.
In ieder geval hoe dan ook. We wensen jullie nog een aangenaam verblijf tot het bittere einde. Want afscheid nemen van dit geweldige land lijkt ook mij erg moeilijk.
Geniet.